BINE AI VENIT

______ Daca vrei sa stai la taclale si sa schimbi impresii despre filme, cu un ceai sau o cafelutza langa tine, atunci ai nimerit bine. Poti comenta, dezaproba, critica sau doar discuta postarile filmelor recomandate de mine. Nu te costa nimic si nu trebuie neaparat sa te inregistrezi. Pe acest blog nu trebuie decat sa respecti parerile altora si atunci si parerile tale vor fi respectate. _______




duminică, 9 mai 2010

A Single Man


George este un profesor de origine engleza, care preda literatura la o facultate din Los Angeles. Este un barbat de varsta mijlocie retras si trist. Marea lui drama nu este faptul ca face parte din una din multele minoritati pe care majoritatea o detesta, minoritatea homosexualilor. Marea lui drama este ca partenerul sau de 16 ani a murit intr-un accident de masina. Si de parca nu ar fi de ajuns, familia acestuia ii interzice sa-si ia un ultim ramas bun de la iubitul sau. In mare, acest film prezinta viata trista a unui barbat cu inima franta, care ajunge la concluzia ca viata nu mai merita traita. George decide sa se sinucida si-si pregateste cu meticuloziatea ultima iesire din scena. In ceea ce considera el ultima  zi din viata sa, descopera ca sunt pe lumea asta persoane care tin la el  si-l accepta asa cum este, persoane care inca nu au apucat sa fie inveninate de prejudecatile unei societati care considera fara urma de indoiala ca are dreptate pe cine sa judece si pe cine nu...
Este un film psihologic un pic cam greu de inghitit. Mi-a placut foarte tare, mai ales jocul lui Colin Firth. Dar... este o drama foarte lacrimogena, cel putin asa a fost pentru mine. Este un film pe care n-as mai vrea sa-l revad, dar nu stiu cum as putea face asta, tinand cont ca l-am vazut deja de doua ori. Se pare ca nu ma pot opri.

35 comentarii:

klausen spunea...

salut Anca !
ai apucat sa il vezi ? Merita ? ... il am si eu in program ...sau caut altceva ?

Claudia spunea...

klausen, am vazut doar primele 15 minute si am plans de am rupt...
nepoata-mea n-a plans deloc si l-a vazut pe tot. a zis ca i-a placut dar ca e ciudat filmul...
oricum am de gand sa-l vad indiferent de prima mea impresie lacrimogena. adevarul este ca sunt si foarte plangacioasa. dar... daca ai vazut brokeback mountain si nu ti-a placut, nu te uita... cam in genul ala imi sugereaza ca este...

klausen spunea...

n-am vazut brokback ... daca este lacrimogen trebuie sa il vad , ca am acasa pe cineva care adora filmele astea !

Claudia spunea...

eh, daca ai idei preconcepute nu e bun pentru tine. eu brokeback l-am vazut din curiozitate (cu toate ideile mele preconcepute) si nu mi-a parut rau. si la ala am plans de am rupt. pe masura ce il tot revedeam incepeam sa plang tot filmul, ca stiam ce va urma... :)

Anonim spunea...

Eu am o obsesie cu filmele istorice de toate felurile.Deci sa-ti recomand cateva:
-Braveheart
-Saving Private Ryan
-Defiance
-Uprising
-Schindler's list (capodopera)
-The Pianist
-We were soldiers
-Enemy at the gates
-Flags of our Fathers
-Letters from Iwo Jima (raspuns la Flags of our Fathers)
-Miniseriile Band of Brothers si The Pacific

Iti mai recomand si

A Bronx tale
Good Fellas
The Rebound
Yours,mine,ours

:D Toate filmele de mai sus le-am vazut si sunt de-a dreptul geniale.Astept raspuns(de preferat la mine pe blog,blogspot imi cam da erori)

Claudia spunea...

oh :)

admin spunea...

ok, gata te-am trecut şi eu, ms o să am spor cât de curând :)

app nu mi-ai zis cu ce titlu să te trec... eşti tecută Anca... dacă vrei altfel să mă anunţi
numa bine :)

Claudia spunea...

cristi, e ok "anca"

Claudia spunea...

savull, ok, imi suflec manecile si viiiin...

Claudia spunea...

bravehart… super film. cel putin asa imi sugereaza si de obicei nu ma insel. e in program si vreau sa-l vad cu baietii mei fiindca am impresia ca au de unde lua un bun exemplu.

Claudia spunea...

Saving Private Ryan (nu ai gusturi rele la filme, asta-i clar). asta mi-a placut foarte tare (desi cam fug de filme cu soldati si razboaie ca ma cam deprima) si am de gand sa postez despre el. actori unul si unul, dar este un film mult prea bun ca sa-mi bat joc de el comentand cine stie ce idiotenie… asta cam este motivul lipsei lui din lista mea de recomandari.

Claudia spunea...

Defiance, never seen, dar deja vad incotro ne indreptam ). doar filme de razboi sunt in lista ta , nu?

Claudia spunea...

Uprising, da, nici pe asta nu l-am vazut dar chiar ma tenteaza. pare interesant

Claudia spunea...

Schindler's list. Asta chiar este o capodopera, asa cum spui, merita vazut de toata lumea macar odata. Mi-a placut la nebunie filmul si l-am tot revazut. Super film...

Claudia spunea...

The Pianist, nemaipomenit film. Mi-a placut la fel de tare ca si Schindler’s list. Si pe asta il am in plan de postare. Dar cum momentan toata lumea e trista si deprimata am zis ca sa nu postez despre filme lacrimogene. Am facut azi o exceptie si mi-a cam parut rau... am plans la A Single Man de am rupt... (cand am scris postarea)

Claudia spunea...

We were soldiers, pare misto. Nu l-am vazut. Mel Gibson, Greg Kinnear, Sam Elliott, ma fac sa ma uit la filmul asta... sper sa-mi placa si sa nu ma deprime prea tare ... :)

Claudia spunea...

Flags of Our Fathers, asta nu stiu cum l-am ratat ca mor dupa filmele lui Clint Eastwood. tot ce am vazut de el mi-a placut enotm de mult. E bagat in lista sa-l vad saptamana asta.

Claudia spunea...

Letters from Iwo Jima, la asta nu mai e nevoie sa spun nimica, nu :))?

Claudia spunea...

Band of Brothers , cred ca n-am mai vazut asa o cota mare la un film... Am un prieten care a vorbit singur (si inca nu s-a oprit) din cauza la filmul asta. Mi-a facut capul calendar, efectiv. Fiind miniserie nu stiu daca voi avea timp prea curand sa ma uit la el. Desi nota imensa primita ma face curioasa rau...

Claudia spunea...

The Pacific, tinand cont ca e facut de aceeasi care au facut Band of Brothers, cred ca o sa-ti dau acelasi raspuns. Desi as avea un trade sa fac cu tine... Dar iti spun dupa ce termin.

Claudia spunea...

A Bronx Tale, l-am vazut, mi-a placut dar n-as mai vrea sa-l mai vad. Are multa rautate si dusmanie si ma cam deprima chestiile astea doua...

Claudia spunea...

Good Fellas, am cumparat acum cativa ani dvd-ul si de fiecare data cand vad mutrele alea de mafioti imi piere cheful sa ma uit la el. Parca imi sugereaza ceva de gen Nasul care, desi misto filmul, nu vreau sa-l vad a doua oara.

Claudia spunea...

The Rebound. Ai fi meritat sa-mi vezi mutra cand am vazut despre ce film e vorba. L-am bagat in lista ca sa-l vad (in realitate ma asteptam la un alt film cu mafioti :)) Pare misto filmul... Nu ma asteptam sa-mi recomanzi asa ceva, ceea ce ma face sa ma intreb daca asta nu e bagat la plesneala cumva :)) Pana acum doar filme de razboi si mafie... E ceva necurat la mijloc... hm

Claudia spunea...

Yours, Mine and Ours. Ei bine si asta cred ca e bagat la plesneala :)). Alt soc pe mine. Dar mi-a placut foarte tare filmul, desi este cotat asa de prost pe imdb. Oricum eu nu ma las influentata de parerile proaste ale altora. Mi-a placut filmul, am ras la el. Groaznica situatie pe bietii oameni, saracii de ei... Amandoi actorii Denis Quaid si Rene Russo sunt favoritii de-ai mei de multi ani. M-am indragostit de Denis Quaid inca de cand l-am vazut prima oara in Dreamscape (acum o groaza de ani pe vremea lui Ceausescu, cand se faceau schimb de casete video :)) )

Claudia spunea...

concluzie: misto filme! eh, cam putine dar cum cred ca esti foarte tanar, ai tu timp destul sa-ti largesti biblioteca. mai ales ca dupa ceva timp n-o sa alergi doar dupa filme cu razboi si mafioti.
si acum trade: tu te uiti la prison break (primul sezon doar) si eu ma uit la band of brothers... ce zici? termen o luna...

Anonim spunea...

S-a facut! A ! Si asa ca o ultima recomandare, uite-te la Answer Man!

Canguru' spunea...

noiversusvoi, probabil ai uitat de Hart's War, ori nu l-ai vazut deloc. Daca l-ai scapat din vedere, fa-l prioritatea numarul 1, ca e criminal (si la propriu, si la figurat)!

Anca, The Rebound si Yours, Mine, Ours sunt niste glume de filme. Nu-ti pierde timpul cu ele, mi l-am pierdut eu...

Anonim spunea...

Multumesc de sfat , o sa ma uit!

Claudia spunea...

ai mai canguru, ce ma descurajezi asa... eu cred ca Rebound ar putea sa-mi placa. joaca Catherine Zeta-Jones! cat de nashpa poate sa fie? :D pun pariu ca mie-mi place ;)

klausen spunea...

@ Anca : am incercat , dar nu a mers :) ... nu prea am idei preconcepute ... dar nici nu ma omor dupa subiect :)

Canguru' spunea...

Anca, am asteptat filmul asta o jumatate de an sa vina la CinemaCity, la noi, la Pitesti. Fiindca intarzia, m-am riscat l-am vazut de pe net. Nu neg ca Zeta Jones este stralucitoare in film (ca prezenta, nu interpretare), dar subiectul e slab rau! Pacat! Si finalul e patetic.

Din cate am mai citit, nu a fost primit foarte bine nici de critici, dar hey, mai stii, poate e pe gustul tau. Nu te lua dupa mine.

http://can-gurul.blogspot.com/2010/01/3-in-1-zi.html
http://can-gurul.blogspot.com/2010/01/lebada-la-40-de-ani.html (ca sa nu zici ca am eu ceva cu Zeta)

Claudia spunea...

eh, klausen, eu am tot incercat sa-ti spun... eram sigura ca n-o sa-ti placa. nu prea place barbatilor, cred (cu sau fara idei preconcepute). eu sunt un pic mai ciudata... mi-e tare mila de oamenii astia (ma refer in general) mai neintelesi ... apreciez foarte mult comentariul tau :)

Claudia spunea...

canguru',daca e sa ma iau dupa lista ta de filme ar trebui sa merg pe mana ta. oricum eu sunt toma... incerc si eu ca si klausen... daca merge... bine, daca nu...

silavaracald spunea...

Colin Firth e la cel puţin al doilea film în care joacă rol de homosexual. Are o figură care-l recomandă pentru aşa ceva probabil. Greu să scapi de eticheta asta dacă ţi-a pus-o Hollywoodul...

Claudia spunea...

zau? al doilea? nu stiu care e primul... chiar m-am mirat sa-l vad in asa rol ca nu ma asteptam sa accepte el asa ceva (mi se parea a fi genul conservator). oricum nu vad pe nimeni altcineva mai potrivit pentru rolul asta. mie mi-a placut tare mult filmul.

Filme

2012 50 First Dates 8mm 9 A Single Man Accidental Husband After The Sunset Alice in Wonderland All About Steve Amadeus Anger Management As good as it gets Avatar Bolt Bride Wars Brokeback Mountain Bruce Almighty Californication Cast Away Charade City of Angels Clash of the Titans Coraline Couples Retreat Crazy on the Outside Cuibul de Vespi Daybreakers Doubt Eclipse Edge of darkness Eight Below Entrapment Everybody's Fine Failure to Launch Fierce Creature For a Few Dollars More Forest Gump Gattaca Girl Interrupted Gone wirh the Wind Goodbye Again Groundhog Day Harry Potter He's not That Into You How to Lose a Guy in 10 Days Ice Age Inception It's Complicated Jesus of Nazareth Juno Kafka Kinky Boots Knight and Day Law Abiding Citizen Law of Atraction Liar Liar Life or Something Like It Lord Of The Rings Meet Joe Black Meet the Fockers Meet the Parents Memoirs of a Geisha Midnight in the Garden of Good and Evil Million Dollar Baby Mystic River New Moon Orphan Presumed Innocent Priest Prime Prince of Persia: The Sands of Time Prison Break Push Pushing Tin Ransom Rebecca Roman Holiday Romeo And Juliet Sabrina Salt Se7en Sherlock Holmes Shutter Island Something's Gotta Give Stardust Strange Bedfellows The Big Fish The Blind Side The Box The Bucket List The Game The Green Mile The Hangover The Imaginarium of Doctor Parnassus The Joy Luck Club The Men Who Stare at Goats The Mirror Has Two Faces The Night of the Iguana The Prestige The Proposal The Ring The Shawshank Redemption The Switch The Talented Mr. Ripley The Terminal The Thomas Crown Affair The Tourist The Ugly Truth The Valentine's Day The Village The Wolfman True Crime True Lies Twilight Twister Under Suspicion Up in the Air Wanted Wedding Crashers What Happens in Vegas What Women Want Yes Man You've Got Mail

Pe ani

1939 (1) 1940 (1) 1953 (1) 1954 (1) 1961 (1) 1963 (1) 1964 (1) 1965 (1) 1966 (1) 1968 (1) 1977 (1) 1984 (1) 1987 (1) 1989 (1) 1990 (1) 1991 (1) 1993 (2) 1994 (3) 1995 (1) 1996 (3) 1997 (6) 1998 (3) 1999 (6) 2000 (4) 2001 (3) 2002 (3) 2003 (6) 2004 (8) 2005 (6) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (7) 2009 (28) 2010 (15)

Categorii Filme

actiune (24) animatie (5) biografic (5) comedie (54) crime (21) drama (73) familie (23) fantastic (24) horror (6) mister (18) musical (2) ONLINE (20) razboi (3) romantice (55) sf (4) sport (1) thriller (18) western (1)

Faceți căutări pe acest blog