BINE AI VENIT

______ Daca vrei sa stai la taclale si sa schimbi impresii despre filme, cu un ceai sau o cafelutza langa tine, atunci ai nimerit bine. Poti comenta, dezaproba, critica sau doar discuta postarile filmelor recomandate de mine. Nu te costa nimic si nu trebuie neaparat sa te inregistrezi. Pe acest blog nu trebuie decat sa respecti parerile altora si atunci si parerile tale vor fi respectate. _______




sâmbătă, 20 martie 2010

Roman Holiday

Printesa Ann este in vizita la Roma. Este ingrozitor de plictisita si obosita de vesnicile protocoale pe care este obligata sa le respecte. Asa ca ce-i trece ei prin cap? Sa evadeze si sa vada de una singura minunatul oras de care a auzit mereu de cat de magnific si incitant este. Zis si facut. Destul de repede reuseste sa-si puna placul in aplicare. N-a luat in calcul insa si somniferele pe care le-a luat inainte de culcare si implicit inainte de evadare. Cand ziaristul Joe Bradley da peste ea dormind pe un gard de piatra, isi imagineaza normal ca este o tanara fata care s-a distrat prea mult si, mai mult impotriva vointei sale, este nevoit sa o adaposteasca peste noapte in apartamentul sau. Cand a doua zi realizeaza cine si-a petrecut noaptea in apartamentul sau vede acest lucru ca pe o oprtunitate fantastica de a obtine un interviu nemaipomenit cu Printesa Ann, asa cum este ea ca o fata perfect normala. Cum se impaca cei doi si cum trec de numeroasele peripetii petrecute intr-o singura zi, ar fi pacat sa nu urmariti.
Aceasta ar fi o invitatie pentru cei "sariti" de 35 de ani. N-am avut nici un succes cu cei doi baietei ai mei (de 13 respectiv 9 ani) sa ne uitam impreuna la acest film. Nu pot sa inteleg ce i-a plictisit asa de tare pentru ca mie intotdeauna mi s-a parut acest film nemaipomenit de amuzant si de relaxant. La cinema l-am vazut de vreo zece ori cand eram tanara. N-are rost sa mai specific cu cata placere il urmaresc ori de cate ori il prind si la televizor. Il revad cu placere ori de cate ori am ocazia. Imi aduc aminte cu nostalgie, de asemenea, de mama mea, cand asculta romante si eu imi azvarleam ochii peste cap de plictiseala si de suparare, fiindca romantele pe vremea aceea ma prost-dispuneau instantaneu. Poate asta ar fi explicatia cu cei doi baietei ai mei care nu sufera sa vada filme vechi (mai ales alb-negru).


6 comentarii:

minoki spunea...

Draga mea,
Iti multumesc pentru comentariile de pe blogul meu. Azi le-am citit pe toate. Eu am mai intrat la tine numai ca recunosc cu rusine ca nu sunt o mare cinefila. Se vede ca iti plac filem si scenariile. Oricum, felicitari pentru blog.
Ei nu sunt chiar asa pe din afara in materie de filme. Si,uite,ca sa ma laud am gasit filmul ''Traviata'' a lui Franco Zefirelli cu tot cu traducere. Abia astept sa-l vad !Si ma gandesc ca iti dau o tema pentru o noua postare

minoki spunea...

Scuze pentru ''gramatica de balta'' dar sunt foarte obosita. Sper ca intelegi tu ce vreau eu spun.O seara faina!

Claudia spunea...

eh, te inteleg perfect mai ales ca ma apuca si pe mine ore tarzii. o sa caut sa fac rost si eu de el. sunt o mare fana a creatiilor lui zefirelli deoarece mi se pare ca este printre putini care respecta cartile dupa care face filmele. primul meu film al lui zefirelli a fost romeo si julieta si l-am vazut cand aveam 8 ani. este cel mai bun "romeo si julieta" pe care l-am vazut vreodata. eh, am microbul filmelor de mica, inoculat de mama mea.
buna idee de postare, multumesc.
nu-ti face probleme ca nu ma supar ca nu esti cinefila. e de ajuns ca-mi plac mie foarte tare subiectele pe care alegi sa le postezi. somn usor si noapte buna!

minoki spunea...

Aaaa!!! Acum am intrat iar pe blogul tau si am vazut ce film ai postat! Daca scriai si tu "Vacanta la Roma..." ma prindeam si eu. L-am vazut de vreo 3 ori. Si de fiecare data am plans la final. Frumos film, frumoasa realizare, frumosi actori!

Claudia spunea...

eu l-am vazut de vreo 30 de ori! l-am inregistrat pe caseta odata cand l-a dat la televizor. ma uitam zilnic la el ca sa ma binedispun. mor dupa amandoi actorii!

Claudia spunea...

eh, unele filme au niste traduceri foarte ciudate ale titlului. asa ca m-am hotarat sa postez dupa titlul lor original. mai ales ca cine vrea sa le caute pe net, cu denumirea asta le gaseste ;)

Filme

2012 50 First Dates 8mm 9 A Single Man Accidental Husband After The Sunset Alice in Wonderland All About Steve Amadeus Anger Management As good as it gets Avatar Bolt Bride Wars Brokeback Mountain Bruce Almighty Californication Cast Away Charade City of Angels Clash of the Titans Coraline Couples Retreat Crazy on the Outside Cuibul de Vespi Daybreakers Doubt Eclipse Edge of darkness Eight Below Entrapment Everybody's Fine Failure to Launch Fierce Creature For a Few Dollars More Forest Gump Gattaca Girl Interrupted Gone wirh the Wind Goodbye Again Groundhog Day Harry Potter He's not That Into You How to Lose a Guy in 10 Days Ice Age Inception It's Complicated Jesus of Nazareth Juno Kafka Kinky Boots Knight and Day Law Abiding Citizen Law of Atraction Liar Liar Life or Something Like It Lord Of The Rings Meet Joe Black Meet the Fockers Meet the Parents Memoirs of a Geisha Midnight in the Garden of Good and Evil Million Dollar Baby Mystic River New Moon Orphan Presumed Innocent Priest Prime Prince of Persia: The Sands of Time Prison Break Push Pushing Tin Ransom Rebecca Roman Holiday Romeo And Juliet Sabrina Salt Se7en Sherlock Holmes Shutter Island Something's Gotta Give Stardust Strange Bedfellows The Big Fish The Blind Side The Box The Bucket List The Game The Green Mile The Hangover The Imaginarium of Doctor Parnassus The Joy Luck Club The Men Who Stare at Goats The Mirror Has Two Faces The Night of the Iguana The Prestige The Proposal The Ring The Shawshank Redemption The Switch The Talented Mr. Ripley The Terminal The Thomas Crown Affair The Tourist The Ugly Truth The Valentine's Day The Village The Wolfman True Crime True Lies Twilight Twister Under Suspicion Up in the Air Wanted Wedding Crashers What Happens in Vegas What Women Want Yes Man You've Got Mail

Pe ani

1939 (1) 1940 (1) 1953 (1) 1954 (1) 1961 (1) 1963 (1) 1964 (1) 1965 (1) 1966 (1) 1968 (1) 1977 (1) 1984 (1) 1987 (1) 1989 (1) 1990 (1) 1991 (1) 1993 (2) 1994 (3) 1995 (1) 1996 (3) 1997 (6) 1998 (3) 1999 (6) 2000 (4) 2001 (3) 2002 (3) 2003 (6) 2004 (8) 2005 (6) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (7) 2009 (28) 2010 (15)

Categorii Filme

actiune (24) animatie (5) biografic (5) comedie (54) crime (21) drama (73) familie (23) fantastic (24) horror (6) mister (18) musical (2) ONLINE (20) razboi (3) romantice (55) sf (4) sport (1) thriller (18) western (1)

Faceți căutări pe acest blog