BINE AI VENIT

______ Daca vrei sa stai la taclale si sa schimbi impresii despre filme, cu un ceai sau o cafelutza langa tine, atunci ai nimerit bine. Poti comenta, dezaproba, critica sau doar discuta postarile filmelor recomandate de mine. Nu te costa nimic si nu trebuie neaparat sa te inregistrezi. Pe acest blog nu trebuie decat sa respecti parerile altora si atunci si parerile tale vor fi respectate. _______




luni, 24 mai 2010

Clash of the Titans

Un pescar pe nume Spyros, gaseste plutind pe apa marii, un cufar ce, spre marea lui surprindere, continea un bebelus si o femeie tanara care era moarta. Bebelusul era Perseu si tanara femeie era Danae. Danae fusese sotia regelui din Argos, un oras din Grecia. Aceasta a fost pacalita de Zeus ca sa petreaca o noapte cu el, crezand in realitate ca este sotul sau. Astfel, Danae da nastere unui fiu al lui Zeus. Ca s-o pedepseasca, regele din Argos o  incuie intr-un cufar, impreuna cu fiul sau, si cufarul este aruncat in mare. Pescarul hotarasete sa creasca baietelul si ani de zile Perseu creste fericit cu familia sa, ca orice muritor de rand. Pe cand erau cu totii la pescuit pe corabia lor, acestia nimeresc in mijlocul unui conflict intre oameni si zei. Oamenii din Argos hotarasc sa nu mai creada in zei si in consecinta arunca o statuie a lui Zeus in mare. Zeus ii da acordul sau fratelui Hades, pentru ai pedepsi pe oameni. Hades vine cu armata sa de harpii si distruge intreaga armata de soldati a orasului. In toata invalmaseala, cade prada sacrificiului si intreaga familie a lui Perseu. Acesta isi jura sa razbune moartea familiei sale omorandu-l pe Hades. Cam greu de indeplinit asa grea misiune, mai ales ca Perseu se incapataneaza sa se razbune fara a profita de puterile sale de semi-zeu. Mai ales ca Hades, ca sa se razbune si mai tare pe oameni, le cere sa sacrifice pe fiica regelui, Andromeda, sau orasul va fi distrus in 10 zile de cea mai mare si mai terifianta fiinta creata vreodata.
Parerile sunt impartite in legatura cu acest film. Daca cineva il va viziona la Constanta, este mai castigat pnetru ca varianta 3D este destul de slaba, deoarece filmul nu a fost initial filmat pentru acest mod. In consecinta, varianta 3D da serioase batai de cap si la propriu si la figurat. Mie mi s-a parut foarte bine realizat si mi-a placut chiar foarte tare. Cum in tinerete nu am fost fan Legendele Olimpului, sa le vad transpuse acuma in film mi se pare mult mai placut si mai interesant de urmarit. Filmul are o multime de efecte speciale foarte bine realizate si foarte spectaculoase, cu actiune din plin.
Cum este o simpla poveste fantastica nu vad de ce n-ar urmari si copii asa ceva, desi cei mici s-ar putea sa-si piarda interesul la un anumit moment dat (asa cum s-a intamplat la mine in familie).
Faza mea favorita din film este cand Hades isi face aparitia in minutul 86 al filmului. Parerea mea despre film? Desi cotat prost mi-a placut.

14 comentarii:

gigi spunea...

mie mi-au placut cand eram mic legendele olimpului.Imi place ca se reiau toate filmeme cu zei si cu eroi...poate ne ajuta sa ne redescperim micul erou din fiecare :) imi place mult genul asta de filme...simt ca e Craciun cand mai apare cate unul...merita sa va uitati...pentru o scurta clipa de visare pe care o meritam toti

gigi spunea...

Imi cer scuze pentru modul in care poste...de obicei o fac pe fuga..pana nu ma fura de tot somnul

Claudia spunea...

lasa gigi, ca si eu fac la greseli... nu-ti face probleme ca si eu tastez in graba si dupa ce apare comentariul observ :)
apropo de film, macar asa am invatat si eu cine este andromeda, perseu, danae etc. n-am stiut niciodata si acuma imi pare chiar rau ca nu le-am citit la vremea lor.

Anonim spunea...

Ma enervează americanii că schimbă poveştile, după cum îi taie capul .
Să omori un zeu ???
Adică să omori un nemuritor !
O să mă uit la film totuşi pentru al aprecia dpdv. tehnic.

Digital Elf spunea...

mi s-a zis ca e mare pierdere de timp si sa nu ma apuc de el.
totusi, din trailer pare interesant, plin de actiune si flori frumoase. in plus, am si nostalgia legendelor olimpului. cum sa nu pierd 2 ore din viata pentru asa ceva?

Claudia spunea...

digital elf, mie nu mi-au placut legendele olimpului destul de tare ca sa le citesc. dar filmul asta mi-a placut... eu zic sa incerci si vedem daca eram eu in toane bune cand l-am vazut ;)

Claudia spunea...

kekee, hm, nu moare nici un zeu. adica totul decurge cam ca la carte ;) (pe fii-miu cel mare, care a citit legendele olimpului, l-a deranjat ca cica nu apare nici o infruntare intre titani si deci nu prea vede rostul titlului). daca era dupa el, filmul ar fi avut un nume legat de perseu.

klausen1976 spunea...

abia astept sa il vad. am vazut atatea recenzii critice incat deja banuiesc ca este vorba de fitze .
ps. in copilarie n-am citit legendele Olimpului, asa ca nu ma vor deranja eventualele inadvertente :)

Canguru' spunea...

Si eu am fost mare fan Legendele Olimpului, le citeam in fiecare vacanta de vara. Eroul meu e Ahile, normal, dup-aia Hercule! Serialul cu Hercule l-am devorat acum cativa ani! Inutil sa mai spun ca am vazut toate filmele cu zei si eroi greci, nu?

Culmea e ca desi am foarte mult timp liber, inca nu m-am dus la asta, pe care l-am asteptat destul de mult. Si indiferent cat de prost ar fi scenariul, eu vreau sa-l vad. Insa o sa tin cont de sfatul legat de 3D. Si-asa ma deranjeaza ochelarii aia

Claudia spunea...

canguru, mie-mi place 3d la nebunie. dar nu am unde sa vad filme 3d. am facut rost de niste ochelari din aia si am vazut niste filmulete 3d de pe net. mi s-au parut super :)

Claudia spunea...

ps. si mie mi-a placut hercule (serialul adik) :D

Claudia spunea...

klausen, mie mi s-a parut tare interesant. mai ales efectele speciale ;;)

Digital Elf spunea...

anca, eu cu legendele olimpului m-am facut mare, citite noaptea pana la 5 dimineata cu lanterna pe sub patura...

Claudia spunea...

digital elf, incep a cred ca numai baietii citeau legendele olimpului in copilarie :D. eu am incercat dar ma plictiseau ceva de groaza. acuma imi plac filmele facute dupa ele.

Filme

2012 50 First Dates 8mm 9 A Single Man Accidental Husband After The Sunset Alice in Wonderland All About Steve Amadeus Anger Management As good as it gets Avatar Bolt Bride Wars Brokeback Mountain Bruce Almighty Californication Cast Away Charade City of Angels Clash of the Titans Coraline Couples Retreat Crazy on the Outside Cuibul de Vespi Daybreakers Doubt Eclipse Edge of darkness Eight Below Entrapment Everybody's Fine Failure to Launch Fierce Creature For a Few Dollars More Forest Gump Gattaca Girl Interrupted Gone wirh the Wind Goodbye Again Groundhog Day Harry Potter He's not That Into You How to Lose a Guy in 10 Days Ice Age Inception It's Complicated Jesus of Nazareth Juno Kafka Kinky Boots Knight and Day Law Abiding Citizen Law of Atraction Liar Liar Life or Something Like It Lord Of The Rings Meet Joe Black Meet the Fockers Meet the Parents Memoirs of a Geisha Midnight in the Garden of Good and Evil Million Dollar Baby Mystic River New Moon Orphan Presumed Innocent Priest Prime Prince of Persia: The Sands of Time Prison Break Push Pushing Tin Ransom Rebecca Roman Holiday Romeo And Juliet Sabrina Salt Se7en Sherlock Holmes Shutter Island Something's Gotta Give Stardust Strange Bedfellows The Big Fish The Blind Side The Box The Bucket List The Game The Green Mile The Hangover The Imaginarium of Doctor Parnassus The Joy Luck Club The Men Who Stare at Goats The Mirror Has Two Faces The Night of the Iguana The Prestige The Proposal The Ring The Shawshank Redemption The Switch The Talented Mr. Ripley The Terminal The Thomas Crown Affair The Tourist The Ugly Truth The Valentine's Day The Village The Wolfman True Crime True Lies Twilight Twister Under Suspicion Up in the Air Wanted Wedding Crashers What Happens in Vegas What Women Want Yes Man You've Got Mail

Pe ani

1939 (1) 1940 (1) 1953 (1) 1954 (1) 1961 (1) 1963 (1) 1964 (1) 1965 (1) 1966 (1) 1968 (1) 1977 (1) 1984 (1) 1987 (1) 1989 (1) 1990 (1) 1991 (1) 1993 (2) 1994 (3) 1995 (1) 1996 (3) 1997 (6) 1998 (3) 1999 (6) 2000 (4) 2001 (3) 2002 (3) 2003 (6) 2004 (8) 2005 (6) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (7) 2009 (28) 2010 (15)

Categorii Filme

actiune (24) animatie (5) biografic (5) comedie (54) crime (21) drama (73) familie (23) fantastic (24) horror (6) mister (18) musical (2) ONLINE (20) razboi (3) romantice (55) sf (4) sport (1) thriller (18) western (1)

Faceți căutări pe acest blog